2013. január 21., hétfő

"Csodálatos" hét

Ma reggel a Zuram elment dolgozni, majd beugrott a kocsiba és leautózott Bükre, hogy holnap az egyik céghez elmenjen és egész nap beszéljen. 

Így ma egyedül vittem a balhét:) Barni önjáró az iskoláig, Olivért vittük óvodába. Alig várom a jó időt, mert a halálom ez a sok ruha fel és le a gyerekeken... Délután miután Barni megjött, elmentünk Olivérért és mindjárt úszásoktatásra mentünk tovább. 6 után értünk haza, vacsora, fürdés, ágyikó.

Holnap reggel ugyanez, mert a Zuram ugye nincs itthon. Délután 4-re jön a bébiszitter, hogy bemelegítsen a gyerekekkel. Én körmöshöz mentem volna, de ma reggel lefújta, mert valami közbejött neki. Végül is nem baj, elmegyek Miksa etetőszékéért, mert tesz-veszen vettem egyet, a miénk már odavan. Ha hazaérek, megbeszéljük a bébiszitterrel, hogy mi volt, hogy volt.

Szerda "pihenés".

Csütörtökre is hívnom kell a bébiszittert, mert az iskolában szülői értekezlet lesz és a Zuram persze nem ér haza, délután 5 órára.

Péntek délelőtt farsangi foglalkozás az óvodában. Megint jön a szitter, de csak Miksára vigyáz, hogy Olival kiélhessük magunkat as óvodában.

Szombat, óvodás farsang, amire még sütnöm is kell egy tálca süteményt. És a jelmezzel is kellene kezdenem valamit. Olivér nem szereti ha van a fején (arcán) valami, ezért álarcos dolog nem is jöhet szóba. Gondoltam, hogy teknős lesz :) Van neki zöld pulóver, zöld nadrág, egy zöld vájling vagy lavór a hátára és kész is. Jah, az arcát zöldre mázolom. Bár, most a Barni bedobta, hogy ő vámpír akar lenni, vajon erre Olivér miért fűz?? Utálom a farsangi jelmezesdit, gyerekként is utáltam, mert anyám sem volt egy nagy jelmezgyártó. De nem baj, majd túlélem :)

Valamelyik nap még fánkot is szeretnék sütni, mert azt viszont szeretem :)))

1 megjegyzés: