2013. július 3., szerda

Olivér születésnapja

Szeretek szervezkedni, másoknak meglepetést okozni. Nincs is annál jobb, amikor az ember látja más örömét.

Eddig Olinak mindig csak családilag ünnepeltük a születésnapját. Gondoltam, idén már ő is megérdemli, hogy születésnapi buli legyen neki. Időben elkezdtem szervezni. Péntekre terveztem a bulit, mert akkor még nem tudtam, hogy családi összejövetel nem lesz, mivel senki nem látogat meg minket akkor....

 Oli június 16-án született, ez mindig kívül esik egy-egy tanéven. Azon a héten még óvodában lett volna és nyugodt szívvel terveztem péntekre a születésnapozást. Gondoltam, ő még óvodában, Barni egy darabig a suliban, csak Miksa lesz itthon velem, nyugodtan készülhetek. Hát, nem egészen így történt.

Előtte hétvégén megcsipkedték a szúnyogok a kézfejét. Bekentük, nem volt semmi baj vele, kicsit meg volt dagadva. El is ment hétfőn óvodába. Délben hívtak, hogy mi történt a gyerek kezével, mert fájlalja, meg fel van dagadva. Menjek inkább érte, nehogy délután baj legyen. Ebéd után elmentem érte, jött nagy vigyorogva, bár a kezén vizes kötés. Levettem, hát látom, hogy van rajta egy friss csípés, ami valószínűleg nem is szúnyog volt, hanem az udvaron megcsíphette egy darázs, ami tényleg fájdalmas. Tisztán látszott egyébként, hogy friss a csípés, mert még élénk piros volt a közepe. De nem volt kedvem senkivel vitatkozni, hogy mitől is dagadt annyira a gyerek keze. Persze itthon már nem fájt neki:) Aztán szerdára el is múlt a dagadtság, de akkor meg már minek menjen 2 napra, amikor már amúgy is kevesen jártak óvodába.

Na, így esett, hogy a Zuram kivételével mindenki itthon volt azon a pénteken. Nekem meg délutánra a hajam égnek állt, hogy nem leszek kész időben!

Már reggel kelt a kenyérsütőben a pizzához a tészta, ezt összesen 3-szor játszottam el aznap. A torta alapját már csütörtökön megsütöttem, hogy pénteken csak a krémet kelljen ráügyeskedni és díszíteni. Összesen két kisebb és két nagyobb pizza készült el. Végül, egyet sütés nélkül lefagyasztottam, mert a 3 másik, bőven elegendőnek bizonyult. 

Átjöttek a szomszédasszonyomék, 2 gyerek 3 felnőtt és az ő unokatesója a két gyerekével. Volt nálunk klassz zsongás, 7 gyerek és 6 felnőtt :) 

Olivér nagyon örült, tiszta boldog volt, hogy kapott új pettyes labdát (nem is játszhat/na/ vele más) kisautókat, na és édességet! Aztán az ifjúságot nem lehetett sokáig látni, csak hallani :D Birtokba vették a terepet, játszottak az udvaron, a lakásban, volt kergetőzés, zene bömböltetés. Mi addig a veranda hűvösében beszélgettünk. Mi is jól éreztük magunkat, nekünk is jól esett egy kis feltöltődés, barátokkal bulizás.

Enni a srácoknak nem volt idejük, csak csipegettek, de valahogy a felnőttek sem voltak nagy étkűek. Talán a nagy meleg miatt. Azon felül, hogy egy pizza eleve ment a fagyóba, mi még másnap is azt ettünk :) De inkább több legyen, mint ne legyen elég!

Miksa a szokott időben kidőlt, egyáltalán nem zavarta, hogy nincs csend körülötte, ő álmos volt és kész. Valamikor 11 után kerültek a gyerekek ágyba, reggel fél 9-ig nem is láttuk őket. Én annyira nem voltam szerencsés, mert ugye Miksám kialudta magát, úgyhogy a szokott időben indult a mandula. 

Nagyon jó kis nap volt!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése