2013. július 3., szerda

Olivér száj

Reggel, még fekszem az ágyban, jön, odaül a szélére.
"Anya, mikor térsz magadhoz???"

Én is szülinapos vagyok, tudja ezt ő is.
"Anya, süssél magadnak tortát és majd én segítek neked. Ha felvágjuk, kapok belőle én is? :)"

Játszanak a szobába, nagy a hangzavar, mert nem bírnak megegyezni. Nyílik az ajtó, Oli tuszkolja kifele Miksát.
"Anya, kihoztam a Mikkksát, mert nem bír magával!"

"A Barni egy sügér, ezt szabad mondanom??"

"Anya, ha én is olyan nagy leszek, mint a Barni, akkor én leszek a Barni?"

Valamit mondok neki, hogyan legyen, mire ő: "Anya, tök mindegy!"

Szomszédolásból nem akar hazajönni, persze nincs apelláta, jönnie kell. Sír, hisztizik, fenyegetőzik. 
"Bemegyek a szobába, összecsomagolok és elmegyek világgá!! Haza sem jövök, majd csak, ha voltam a Győző papánál, utána az Anka mamánál és a Zsókáénál is. Utána majd hazajövök!"

1 megjegyzés: