2012. október 1., hétfő

Egészségügy borzadály

Kicsit több mint két hete, Olivér ismét beteg lett. "Csodálatosan " köhögött és folyt az orra rendesen. Pénteken nem is ment már óviba, hanem a dokinál kötöttünk ki. Megvizsgálta, tüdejének, torkának nincs baja, hétfőn mehet óvódába. Na ja, gondoltam már akkor is magamban. Nem is vittem hétfőn, de akkor a héten sem, hanem végig szedte amit kellett és itthon tartottam, mert nem hogy szebben, hanem egyre csúnyábban köhögött. 

Becsatlakozott mellé betegnek Miksa is. Így a következő pénteken ismét a dokinál voltunk, immár mindkettővel. Dokinő helyeselte, hogy nem vittem a gyereket közösségbe ( de ha lelkiismeretlen vagyok, vagy melóznom kellett volna, akkor az ő javaslatára vihettem volna..), újabb egy hét otthon. Akkor kapták a gyógyszertári kevert cuccot meg gyógynövényes szirupot. Aztán a napjaink az orrszívás és homeopátiázás körül teltek. 

Pénteken ismét vissza a dokihoz, Olivérrel minden oké. Mikor vizsgálta, nagyon ügyes volt. Megkérdezte a dokinőt, hogy a fülébe is belenéz megint?:) Miksát is megvizsgálta, amikor is a fülében egy dudort vett észre, nekem is mutatja. Egy sárga búb volt. Nem tudta mire vélni, szerinte előtte az nem volt ott (Jó mi? tőlem kérdezgette, hogy én se láttam, mert szerinte az nem volt ott...). Megpróbálta kiszedni, nem ment, Miksa kicsit sivalkodott közben. Hagyta is, beutalt minket a fül-orr-gégére. Ráírta a papírra, hogy diagnózis: jóindulatú daganat!!! Jól kiakadtam. Mert én úgy gondoltam, hogy az a sárga gümecs, egy gennyzacskó. A gyerek fülében első ránézésre nem is látszott semmi, csak ha a kis fülét kicsit kihúzta az ember, akkor jelent meg a kis gumó. Egész hétvégén nézegettem, hogy nem lesz-e nagyobb. Sík ideg voltam. Őszintén, megnéztem a netet is. Rátaláltam arra, hogy a külső fülben előfordulhat tályog (vagy furunkulus). Én erre szavaztam. Vasárnap délután a zacskó kifakadt, de később látszott, hogy megint feltelik.

 Ma mentünk a fülészetre. Kész kabaré volt. Mire odaértünk, Miksa útközben összekakálta magát, de úgy, hogy a body a nadrág és a pulóvere is csupa kaka volt. Hurrá.... Szerencsére egy kisnaci (Olivéré, kissé nagy volt, de ez van) volt a kocsiban, a pulóver meg annyira nem volt gáz, így peluscsere és átöltözés után, időre beestünk a fülészetre. Kár volt! Az egyik orvos épp elment operálni, a másik meg még nem jött ki a műtőből. 11-re volt időpontunk, 12-kor hívtak be bennünket, addigra Miksa nyűgös lett. Ennek ellenére nagyon jól viselkedett, nem sírt, csak nem tetszett neki, hogy lefogom. Érdekelte a szembesütős lámpa:D meg a doki fején az a valami:) A doki mit mond? A gyerek fülében kiürülő furunkulus van! Tetrán kenőccsel kell kenegetni, aztán csütörtökön megint megnézi. Reméljük, hogy gond nélkül eltűnik és nem is jön elő többet. Annyit kérdeztem, hogy a betegség miatt lett-e, de azt mondta nem. A dobhártyája épp és ez a lényeg:) 

Csak azt nem értem, hogy a nem éppen fiatal dokinőnk, hogy nézte ezt daganatnak?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése