2012. október 4., csütörtök

5d hibakód avagy a vörös nő néha szőke

Kaptam én tavaly egy Samsung motyógépet. Életemben először előltöltös gépem van, de nagyon megszerettem. 

Az utóbbi időben többször megállt az édeske mosás közben, és az 5d feliratot villogtatta felém. A kisokosban ilyen hibaleírást nem találtam, az utasítás az volt, hogy hívjam ebben az esetben a szervízt. Hát, annyira nem akaródzott... Nyomtam neki egy szünetet, majd újra indít gombot és azután már végig csinálta a programot. De tegnap csak nem hagyott a kisördög, felhívtam a Samsungot. 

Hát, öööö, hogy is mondjam... Szóval, a hibakód a túl sok habot jelzi a gépben, vagyis több mosószert öntöttem bele a kelleténél:) Így jár az, aki lusta megkeresni a mosószer adagolóját és csak találomra önti a cuccot a gépbe:D A megoldás az volt, hogy a habos mosás után, mosószer nélkül kellett kimosni bármit, mert így kiürült belőle a sok hab. 

Nah, azóta megkerestem a mérőedénykém, úgyhogy ilyen többet nem, lesz:PP

3 megjegyzés:

  1. :)
    Amikor nem túl koszos a ruha, még a javasolt mennyiség fele is bőven elég.

    VálaszTörlés
  2. Há tudtam én, csak nem sejtettem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Nem a találomra öntöttnek a fele, hanem annak amit ráírnak :)

      Törlés