2013. október 10., csütörtök

Felpörgött

Miksa eleddig nem nagyon produkálta magát beszéd terén. Nagyon jól elvolt ő, végül is megértette magát, mindig kiderült, ha nem is mondta, hogy mit szeretne.

Engem nem aggasztott, de már kicsit dühös voltam rá, hogy milyen lusta és kényelmes.

Aztán nem tudom mi történt, de az elmúlt egy hétben ez a dolog felpörgött. Miksa mindent megpróbál kimondani, amit hall. 

Tegnap előtt rizs főztem a rizottóhoz, odajött, kukucskált. Majd az edényre mutatott és halandzsázott. Mondom neki, rizs, anya rizst főz. Mire ő, rih. Mondom, igen rizs, ő megint, rih. Utána vágtam a májat is, megint jön és halandzsázik. Mondom neki, máj, vágom a májat. És ő szépen mondja azt is máj, máj.

Olivér jön ki, bemegy vécére. Alig telik el pár másodperc, megjelenik Miksa, rám néz és kérdően szól, O(l)i?

Szendvicset eszek, ő is kér, adok neki. Harapja, majd jól megnézi mi van benne. Megszólal, ko(b)ász.

Nagy kedvenc náluk is a Star Wars, vannak klón bábuink. Jön ki, kezében egy és szajkózza, k(l)óh.

Teregetünk, mert ő is segít. Ad egy bugyit, közben mondja, hogy popó.

Ha megkérdem tőle, hogy hol van a Miksa, akkor magára mutat és mondja, hogy itt. Ha pedig a tükörben nézzük magunkat, akkor sokszor mondja, hogy baba van ott, majd azt is mondja, hogy én. Nekem meg azt, hogy te.

Viszont minden nő (B)etti neki, annak ellenére, hogy tudja, esetleg nem is úgy hívják. Mert a szomszédasszony Kriszti. Ha kérdem, hol a Kriszti rámutat. Mondjuk neki, hogy mondja Kriszti (jó, tudom:D), erre mondja, (B)etti. :)

Hozza az apja papucsát és mondja, hogy apáé.

A motor továbbra is káká, az autó pó, nem tudom milyen elgondolásból. Barninak már nem csak a Ba, hanem a Bai megy. Olit végre nevén szólítja. Ki tudja mondani a szomszéd nevét is, Pi(s)tti. A szomszédasszonyom apját következetesen lepapázza.:) Hát, annyi mindent mond,csinál mostanában, hogy nem is jut eszembe.

Nagyon aranyos még, hogy ha szól nekem, de nem figyelek rá, akkor addig szirénázik, hogy aja,aja, aja, amíg oda nem figyelek. Másik módszere, ha a kezembe tartom, hogy a két kezébe fogja az arcom és beletolja az arcomba az ő arcát és úgy mondja, ajaaaaaaa. :)

Nagy hóhányó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése