2013. május 4., szombat

Kutyavacsora

 Ma Barni focimeccsre ment, egyikünknek vinni kellett. ( reggelig úgy volt, hogy én és a Zuram marad a két kicsivel, de aztán jött a papírforma és én maradtam a kicsikkel) Ezért tegnap délután feltettem a húslevest, hogy ne ma kelljen nekiállni megfőzni.

A Zuram már hazaért, amikor kipakoltam a főtt hús mellé a zöldségeket is a léből, hogy ne abban ázzanak, meg ki is hűljenek hamar. Ott hagytam a konyhapulton, gondoltam később elteszem a hűtőbe. Nos, oda már csak a lé került.

Én nem kötöttem erősen a lelkére, a Zuram meg nem kérdezte (amúgy megszokta), hogy az a kutyáké-e. Így a mi ebédünk előlépett kutyavacsorává. 


Mindegy, végül is a leves megmaradt, jó az csak tésztával is......

1 megjegyzés:

  1. Még mindig jobb, mint mikor a kutya önkiszolgál és elsomfordál :

    VálaszTörlés