2012. december 12., szerda

Vissza az emberekhez

A Zuram biztatására, jelentkeztem egy digitális fotótanfolyam, ami februárban indul. Teljesen fel vagyok pörögve:) Imádom a gyerekeim, szeretek itthon dolgozni, mert ugye ez is munka, valamennyire?:)
A munkahelyre bejárás, hogy egy belőlem mindent kisajtolni akaró főnököm legyen, igen kevés pénzért, baromira nem hiányzik. Viszont én mindig társasági lény voltam és most eléggé be vagyok szűkülve. Ahol lakunk, nem alakult ki nagyon kapcsolat másokkal. Igazából csak egy szomszéddal, velük nagyon. De ez nem elég...

Nagyon örülök neki, hogy februártól kicsit kitágul a világ. Hogy hetente lesz egy nap, amikor pár órát nem otthon leszek, új emberek, új érzések vesznek majd körül. Nagyon remélem, hogy sokat tudok majd tanulni és azt később kamatoztatni! Ha úgy alakul, akkor ez által majd, a családi kasszához is tenni valamicskét, ha nem is egetverő összegeket. Olyan időbeosztásban, ahogy nekünk jó:)

Minden esetre a lelkemnek és a közérzetemnek azt hiszem, nagyon jót fog tenni!! 

Pár név az oktatók közül:

Martin Szipál - hollywoodi portré fotografus
Kőhalmi Péter - fotóriporter
Jung Zseni - fotóművész
Nagy Gy. György - természetfotós

Izgalmasan hangzik:)))))
 

6 megjegyzés:

  1. Jaj de jó! Nekem is tervben van egy ilyen, de az még jó későre lesz:-(, meg franciául szeretnék még megtanulni:-) álom...álom...
    Nagyon jó szórakozást kívánok hozzá, biztosan vagány cucc és hát valóban az emberi kapcsolatok szempontjából is jó elfoglaltság:-).
    biztosan élvezetes lesz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. cztiminek: Nézd meg a Rosetta Stone szoftvert (letölthető torrenten feltört verzió is) Én azzal tanultam meg franciául és a franciák szerint nagyon jól sikerült

      Törlés
    2. Köszi az ötletet:-)

      Törlés
  2. Tök jó lehet egy ilyen tanfolyam!!! Én is mennék valami ilyesmire, meg még a nyelv vizsga gondolatával kacérkodom.

    VálaszTörlés
  3. Jaj, ahogy mi szoktuk ilyenkor mondani, szent irigység van bennem! :) De mennék én is! :)

    VálaszTörlés
  4. Akkor mind majdnem egy rugóra járunk:) A német nyelvtanfolyam nekem is be van ütemezve! Ennek később lesz jelentősége (1-2 év)....

    VálaszTörlés