2014. június 25., szerda

Heti hírmondó

Zajlik az élet nálunk is! A szünidő második hetében járunk, de izgalmak vannak bőven. 

Barninak megolt a bizonyítványosztás, ami nem tiszta ötös, de így is örülünk neki :) (megjegyzem, szerintem olyan gyerek nincs is aki mindenből ötös....) Megérdemelten tölti majd a nyarat a megígért helyeken. Egy hónapot a keresztanyjánál lesz, aztán bandázik az unokaöcsémékkel Szombathelyen és persze együtt is megyünk erre-arra. Meg kell, hogy dicsérjem is, mert sokat segít itthon nekem, mióta a Zuram elment. Pl. nem gondoltam volna, hogy dalolva takarítja ki a kutyakennelt..:)

Olikám a héten napközis úszótáborban van, ahogy tavaly is, csak, most nincs ott vele a bátyus. Ennek ellenére nagyon élvezi. Napi kétszer egy órát úsznak, a többi időt játékkal, kreatívkodással, no meg evéssel töltik. A héten már készítettek só-liszt gyurmából mécsestartót (amit kitettük száradni a verandára, erre a lökött macska félig megette), aztán dióhéjból kishajót, ma meg palackpostát készítettek és elengedték a Dunán. Holnap kagylókat fognak gyűjteni:) Ahogy látom, elég sokat fejlődött úszás ügyileg és már nem esik kétségbe, ha elfogy a levegő, de nincs még ott a medence vége. Tavaly a Balatonon is még a neki derékig érő vízben rá kellett adnom a karúszót, mert másképp nem volt hajlandó bemenni. Azt hiszem, most végig sértődne, ha ilyet ajánlanék neki! Estére persze hulla fáradt, mivel délután nem alszik Ezen a héten nem kell este altatni:D Mondjuk a fáradtságával arányosan emelkedik a hisztisségi mutató is, de oda se neki, majd kinövi. (remélem)

Miksának a múlt héten vettem egy csomag pelenkát. Most bontatlanul várja, hogy majd valakinek odaadjam. Ugyanis őkelme egyik napról a másikra elhagyta a pelenkát. Se nappal, se éjjel nincs pelusa. Ahogy ezzel indultunk, azt hittem hosszabb folyamat lesz. De ma már nem is engedi, hogy rátegyem a pelust. Voltunk így bevásárolni is, 3-4 órát simán kibírt, úgy is, hogy ivott közben. Nagy kérdés lesz számomra a jövő heti pécsi út, de majd ügyesek leszünk:) A beszélőkéje is nagyon megindult, olyanokat mond, hogy csak lesek! Jó lenne egy kamerát venni, mert hihetetlen miket művelnek ezek a csibészek! Sokszor olyan jókat nevetek a dumájukon, de mire leírnám, már nem emlékszem pontosan :( Az egyik nagyon édes dumája Miksának, hogy nem azt mondja, hogy pisilnie kel, hanem azt, hogy jön a pisi :D Meg, anya képzed ej. Vagy, anya dobom jabdát kezedbe, higyelj! Édes szavai: epejet, kakaóstiga, jokut, tújódudi, uboka, keesztanyu, pukka, pitoly, és még annyi, de annyi volna..

Ma reggel meg, egy veréb beleesett a kéményünkbe, én nem tudom hogy csinálta. Biztos nem tudott megkapaszkodni a bélésbe (gázkonvektor miatt bélelve van) és belecsúszott, mindez hat órakor. Úgy csörömpölt szegény, de ugye kijönni nem tudott. Mikor már felkeltek a gyerekek, megpróbáltam kiszabadítani, de hiába nyúltam be a tisztító nyíláson, a cső vége zárt, így csak a kéményből a tél folyamán lehullt iszonyú sok port szedtem ki, majdnem szilikózist kaptam... Aztán levettem a gázkonvektor csövét, hogy hátha addig valahogy fel tud kapaszkodni, de nem történt semmi. El is hallgatott, meg is nyugodott. Néha nekidurálta magát és zajongott. Sajnáltuk. Barnikám mondja egyszer csak, hogy nagyon ott verdes, legalábbis úgy hallja, ahol leszedtük a csövet. Összeeszkábált valami madzagos-botos szerkenytyűt, hogy azzal megpróbálja kiszedni, hátha belekapaszkodik. Én nem sok reményt fűztem hozzá. Aztán el keleltt mennem Oliért. Hazaérünk, jön Barni nagy vigyorogva, hogy kimentette a madara és azt ott ül a szobában a virágomon. Én meg mondta, hogy na persze. Bementem és a veréb tényleg ott ült a virágomon :D Szegény menekült volna kifele, repkedni kezdett, úgy nekiment az ablaknak, hogy megszédült. Végül is leszállt és hagyta magát megfogni, gondoltam innen már sima liba. Kivittem és útjára engedtem. Pechjére! Ugyanis a macskánk (én nem tudom, hogyan bír ilyen magasra ugrani) elkapta. Hiába próbáltuk elvenni tőle, nem engedte el, sőt még úgy morgott is, mint egy kutya! Úgyhogy, hiába volt a mentés, a vége így is az lett, hogy elpusztult :( van az a film, nem tudom mi a címe és nem is láttam, csak mesélték, hogy van egy csapat fiatal, akik lekésnek egy gépet, ami lezuhan, de utána mégis mindegyikük meghal. Az üzenet ugye, hogy a sorsot nem lehet elkerülni... Barnikám nagyon kiakadt a macskára és büntetésből nem adott neki vacsorát. Még az is eszembe jutott, hogy sok hűhó semmiért.

A Zuram közben körbe repkedi a fél világot. Múlt héten az USA-ba repült, először Everett-be, aztán át San José-ba. Voltak kirándulni San Francisco-ban, járt a Golden Gate hídnál is. Nem is kicsit vagyok ezért irigy, én sosem fogok oda eljutni :D Persze mellette kőkeményen tolják neki az információkat, van amiből helyben vizsga is van. A héten társul hozzájuk a főnöke is, szombaton pedig jön vissza Európába.
 Azért ő sem semmi, néha annyira lefárad, hogy agyilag zokni lesz. Történt a héten, hogy délután fél 5-kor kapok sms-t tőle, hogy lépjek be skype-ra (az náluk reggel fél 8 volt). Belépek, látom írt, hogy tiszte ideg, mert eltűnt a szemüvege és nemsokára indulnia kell és nem találja sehol. Pedig tegnap még rajta volt, stb... És hisztizik. Mondja nekem, hogy körbeviszi a laptopot, hátha én meglátom valahol!!!??? Itt tudtam, hogy már annyira stresszes, hogy gondolkodni sem tud. Mondta, hogy már járt a recepción is, mert előtte való nap átköltöztették egy másik szobába, hátha ott maradt. De közben mondja, hogy de este még biztos megvolt, mert észrevette volna, hogy nem látja a monitort. Meg mindig odateszi az ágy mellé az éjjeliszekrényre, de ott nincs. Mutatja, hogy széttúrta az egész szobát, bemegy a fürdőbe is. Kérdem tőle, nincs a kistáskájában? Nincs már megnézte, de megnézi még egyszer, persze nincs. Leül a gép elé, tiszta ideg. Mondom neki ha egyszer este lefekvés előtt megvolt, akkor nem szívódhat fel egy szobából. Kérem, hogy nézze meg, hogy nem csúszott-e be az ágynemű huzatában, mert abban konkrétan nem nézte, csak felforgatta az egészet. Pár pillanat múlva hallom a  "na bmeg" kiáltást. Na, ki találja ki, hol volt a szemüveg??? Én olyan jót röhögtem :)

A  végére tartogatom a számunkra legjobb hírt, kedden jön haza a Zuram egy hétre és már nagyon várjuk!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése