2013. május 13., hétfő

Lebukás veszély :)

Megnéztem a Google Street - en a házunkat. A képről annyit tudni, mert rajta van, hogy 2011. novemberében készült. Aztán hamar kiderült számomra a nap és a dátum is. 

Hogy honnan?

 Először meglepődve láttam, hogy egy autó áll nálunk az utcán lévő kocsibeállón. Aztán jobban megnéztem, rájöttem, hogy apósom kocsija. Akkor néztem csak a dátumot, hogy mikori. És azonnal leesett, hogy ez bizony akkor történt, amikor Miksa született és anyósék feljöttek Pécsről a sógornőmékhez és beugrottak hozzánk is. A kép vasárnap készült, mert a pár házzal arrébb lévő templom előtt sok autó áll és ez csak a vasárnapi mise alatt van így. Illetve azt is tudom, hogy anyósék vasárnap délelőtt ugrottak be pár órára.

Szóval, lehet, hogy ma épp felétek jár az autó! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése