2013. május 22., szerda

Fő a változatosság

Tegnap, amikor Olivért hazahoztam az óvodából, panaszkodott, hogy fáj a hasa. Próbáltam azt vizionálni, hogy csak éhes..

Nem volt szerencsém. Mire a tanfolyamról hazaértem , kétszer hányt. Elég lett volna bőven egyszer, de az első után elmúlt a hasfájása és éhesnek érezte magát, ezért kikönyörgött a bébiszittertől egy fél pogácsát, amit kis idő múlva viszontlátott. Mikor hazaértem már aludt, egyszer ébredt fel, szomjas volt, szerencsére a víz benne maradt és egészen reggel 3/4 8-ig aludt, ami igen ritka.

Azért az éjjel nem múlt el eseménytelenül, ugyanis Barni is hányt. Ami után ismét egy ágyba kerültek, lévén nem volt több ágynemű...

Miksa csak kétszer tojta össze magát éjjel, egymás után fél órán belül. Sajnos, ez a fogzás miatti hasmenés igen brutális, mind állagra, mind pedig azért, mert iszonyú hamar kimarja a gyerek fenekét.

A mai nap eseménytelenül telt, reggelire sima zsemlét ettek, délben főtt krumplit is répát kapott mindenki. Szerencsére már senki nem hányt, sőt, már ki is tudtak akasztani, így azt gondolom, túl vannak a dolgon. Holnap azért a doki rájuk pillant, de szerintem nincs vész :)

Közben azért történnek jó dolgok is, pl. a harmadik adag bodza ázik és készül a szörp. Nem tudom, hogy tudok-e eleget készíteni, hogy télre is maradjon. Életemben először vetemedtem szörp készítésre, de nagyon ízlik a családnak! Még jó, hogy apuék is készítenek, azt meg majd csak a nyár végén hozzuk úgy is el :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése