2013. május 21., kedd

A fülfájás (de nem Bogyó és Babóca...)

Valaki tuti, hogy megátkozott! A húsvétot fogfájással szenvedtem végig. Most a pünkösdi hétvége, pénteken fülfájással kezdődött, de naivan azt hittem, majd elmúlik, volt már ilyen. A nagy frászt!

Szombaton annyira nem fájt, viszont be-be dugult a fülem, délután végül már folyamatosan bedugult. Egy idő után már olyan hangulatban voltam, hogy legszívesebben az összes üveg tárgyat, ami itthon volt, a falhoz tudtam volna csapdosni. Délután 5-kor nem bírtam tovább, mondtam a Zuramnak, hogy menjünk dokihoz, mert keddig megbolondulok.

Azt tudtam, hogy a váci sürgősségin, nincs fülészorvos. Tehát max. egy általános doki megvizsgál, oszt jónapot! Kérdeztem ismerősöket, hogy mit javasolnak. Felhívtam az "ágynyilvántartót",( igen, így hívják:)) ők mindig tudják, hogy az adott településnek hol van ügyeletes kórháza. Persze Vácot mondta, mikor elmondtam mi a bajom vele, azt mondta, hogy az a dolguk, hogy osztályról lehívják a fülészt, ha ők nem tudják a beteget ellátni. Sajnos nekünk nem ez a tapasztalat velük, ők a vérző fülű férjem csak tamponálták és hazaküldték. Azt is hozzátette, hogy ezt már többször elmondták nekik. Most én erre mit mondjak??

Más választás nem lévén, internet bújás. Találtam is Budán egy online ügyeletet ellátó, magán fül-orr-gégész rendelőt. Felhívta a Zuram, és miután vállalta a doki, hogy bemegy a rendelőbe, mi is elindultunk. A kisfia annyi idős, mint Miksa és a feleségével egyeztetett, hogy nem gond-e, ha magukra hagyja egy kicsit őket, szombat este. Egy nagyon szimpatikus fiatalember amúgy a doki. Nem rohant a vizsgálat alatt, egyáltalán nem volt olyan érzésem, hogy annak ellenére, hogy családtól rángattuk be, le akar rázni. Aztán szerencsém volt, meg nem is. Gombás eredetű külső hallójárat gyulladásom volt, nem bakteriális. Utóbbi esetben, naponta gyógyszeres gézcsíkot cseréltek volna a fülemben. De így, "csak" kiporszívózta a fülem, ami a végén volt egy kicsit kellemetlen, egyébként inkább vicces:) A dugulás azonnal megszűnt és sokkal jobb érzésem lett. Majd valami szárító port fújkált a fülembe. Azt mondta, ha szerencsém van, akkor ez az egy kezelés elég is lesz, de ha bármi gond van, hívjuk nyugodtan, akkor megint megnézi. Annyira nem hiányzott ez a plusz kiadás, de jelentem, hogy már jól van a fülem :)

Ha valakinek hirtelen fül-orr-gégész kell, tudom őt ajánlani, persze csak itt a környéken élőknek.

http://www.enthouse.hu/?module=37 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése