2013. március 11., hétfő

Villámlátogatás

A legjobb barátnőm holnap ünnepli a születésnapját. Csütörtökön aztán kitaláltam, hogy meglepem. Persze ehhez az is kellett, hogy a kezembe volt már Zazáleától a megrendelt táskája. Péntek délután felkerekedtem a gyerekekkel és "hazaugrottam" Pécs mellé.

Eseménytelen út volt, a régi hatoson mentünk, mert nem volt kedvem másfél napért autópályadíjat fizetni.

Lent aztán, volt nagy örömködés és szomorúság is, mert (én tudtam, csak más napon nem tudtam megoldani a lemenetelt) a barátnőm céges nőnapi partira ment. Viszont mi attól jól elvoltunk a két keresztlányommal és a gyerekekkel, no meg a kutyákkal:) A barátnőm nagyon örült a táskának és szerencsére tetszett is neki. A keresztlányomnak is tetszett, aki rögtön le akarta nyúlni, de mondtam neki, hogy veszek neki is, csak ne szedje el az anyjától:)

Szombaton délelőtt beugrottunk anyósomékhoz, többre nem futotta időnkből. Délután a gyerekek sziesztázásakor, jól kibeszélgettünk magunkat a barátnőmmel. Négy órakor pedig már úton voltunk hazafelé, ahova este 8-kor meg is érkeztünk. Le és fel is Pesten jöttünk át, ami fél órával növelte az utazási időt. Eh :)

Jól elfáradtam, ebbe a nagy rohangálásban. De muszáj volt hazajönni, mert vasárnap gyakorlatom volt a suliban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése