2013. március 15., péntek

Szégyen

A mai napomat szinte a fészbuk előtt töltöttem. Megosztottam, belinkeltem, informáltam. Sajnos, többet nem tudok tenni, nincs terepjárónk, hogy elindultunk volna. De talán valamit segítettem.

Ma délelőtt, olvastam egy segélyfelhívást, Bokod község közelében elakadt egy élelmiszer szállító kamion, a sofőr felesége kért segítséget. Rákerestem a községre, a polgármesteri hivatalban nem volt senki, pedig akkor már egy ideje elég gáz volt a helyzet és úgy hiszem, hogy főleg azon a környéken ilyenkor jó lenne, ha készültségben lennének az emberek, igen!

A neten megtaláltam a polgármester otthoni telefonszámát és én bizony felhívtam. Azt kértem, hogy ha kihúzni nem is tudják a kamiont, de legalább valakik vigyenek neki enni és inni. Az volt a válasz, hívjam a katasztrófa védelmiseket, mert tegnap este óta nem lehet kimenni a faluból.Nem hiszem el, hogy nem lett volna traktor a faluban, meg önként jelentkező, aki enni és inni visz a kamionosnak, ha ezt kéri a polgármester. 

A hölgy megköszönte, hogy próbáltam segíteni.

Viszont örül is a szívem, mert emberek tízezrei mozdultak meg és indultak el segíteni vagy ajánlottak fel szállást, élelmet. Azért a bajban összefogunk, akkor is, ha amúgy nyomorultnak próbálnak minket beállítani!

Ugye, lehetne ezt máskor is???!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése