2012. december 3., hétfő

Monnyon le!

Hogy finoman fogalmazzak, most már a puttonyom tele a sok betegeskedéssel. De komolyan! Olivér két héttel ezelőtt szerdán volt utoljára óvodába és még mindig nem tökéletes, köhög, szép hurutosan. Miksa akkor szombaton csatlakozott hozzá, szintén zenész. Miután már egy-egy üveg köhögéscsillapítót lenyeltek, kínomban lándzsás útifű teát itatok velük, borzalmas íze van, de muszáj. Igaz, a méz és némi citrom segít rajta, de nem a legjobb. Próbáltunk inhalálni, kamillával. Valamicskét már javulnak.

3 napja fáj(t) a torkom, hála a homeovoxnak az már eltűnt, de ma már valami "cucc" van a torkomban, ami még nem akar kijönni. Tetőzés a napokban várható.

A Zuram járt a legrosszabbul. Ráadásul engem okol. Történt, hogy szerdán reggel mondja, 3 napja be van dugulva a füle és fáj. Én meg azt mondtam neki, hogy akkor meló előtt guruljon el Vácra a rendelőbe és nézesse meg, biztos kimossák. Na, hát ő bizony arra nem ér rá. Elment dolgozni. 1 óra múlva írja, hogy elmegy megnézi magának a kistarcsai kórházat. Gondoltam, hogy ott nem nagyon fognak neki örülni, mert nem oda tartozik, csak a munkahelyéhez az volt a legközelebb. Később írja, hogy kimosták neki, most jobb. De az orvos lecseszte, mert a jobb füle fel van sértve. Persze, aki fülpálcikával turkál benne, ahelyett elmenne dokihoz...

Este hazajön, gyerekeket letesszük aludni, dumálnunk, tévézünk. Ideültem a géphez, gondoltam írok valamit elhanyagolt blogomba. Mire suttogva ordít, hogy azonnal menjek oda. El nem tudtam képzelni mi a baja. Hát, elkezdett vérezni a füle, de elég rendesen. Vattánk persze nincs, papírzsebkendőt próbál valamennyire a hallójárathoz szorítani. Ekkor javaslom először, hogy akkor talán fáradjon el Vácra, az ügyeletre. Bolond vagyok, majd ezért elmegy, majd eláll. De csak nem akar. Aztán mondom neki, ha még 15 perc múlva is így van, márpedig elmegy, nehogy nekem reggelre valami gáz legyen. 10 órakor nagy durrogva, hogy belebeszélem a hülyeséget, elmegy. Persze nincs fül-orr-gégész éjjel, vérzéscsillapítós gézzel tamponálják és megkérik, reggel fáradjon be a fülészetre.

Reggelre csodálatosan néz ki a füle, csupa alvadt vér, de legalább már nem vérzik. Elmegy a fülészetre. Hazajön, nem csináltak vele semmit, mert ha kitakarítják, félő, hogy megint felszakad a hámréteg. Egy hét múlva menjen vissza.

Csütörtökön kell mennie, de már sík ideg. Alvadt vér van a fülében, nem hall rendesen, viszket, zúg. Kicsit hisztis a drágám.

És szerinte erről én tehetek, mert elküldtem a fülészetre, addig legalább nem vérzett, csak fájt, meg be volt dugulva. 

Szóval, idénre ha kérhetem, már több sz*rt nem kérek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése