2012. szeptember 6., csütörtök

Szobatisztaság

Kölönösebben nem izgattam magam rajta, Olivérnél sem. Még fűtés szezon volt, amikor elkezdtük a pelusról leszokást. Hát, volt, hogy naponta 3-szor cseréltünk ruhát. De aztán pár nap alatt belejött és már nem voltak balesetek. A kisdolog szépen ment a bilibe. De a nagydolog az nem, csak a pelusba. Vagy reggel ébredés után bele a pelusba vagy megvárta a fürdést és utána, este. Hiába a bili, a wc szűkítő. Hagytam, nem erőltettem a dolgot. Aztán egyszer csak magától kérte a bilit és már a nagydologgal sem volt gond. Aztán minden macera nélkül átszoktunk a wc-re. A pisilést már egyedül intézi, csak lehúzni nem tudja. A nagydolognál segíteni kell, mert a törlés még nem megy.

Szépen szobatiszta volt napközben. De alvásokhoz kapott pelust. Gondoltam egy merészet és egyik délután nem adtam rá pelenkát. Lám, nem is pisilt be! Azóta aztán délután nem kapott pelust. Nagyon büszke volt magára!:)

Éjjelre még adtam rá pelust, nem mertem bevállani, hogy az ágyat mossam, valahogy a zizergős nejlon meg nem tetszett. A múlt héten, megbeszéltem vele, hogyha reggel felébred, szépen leveszi a pelust és elmegy pisilni. Működött is, a pelusok rendre szárazak voltak. Most, hogy beteg, volt egy kis visszaesés, mert éjjelente is ivott.

Tegnap aztán, a fürdés után nem adtam még rá a pelenkát, nem szoktam, csak pont lefekvés előtt, mert fürdés után még szokott vécézni, akkor meg macera mindig kibontani. Végül a nagy kavarodásban nem került rá pelenka, de ez csak a Zuram hazaérkezésével tudatosult bennem, Olivér akkor meg már rég aludt. Kicsit izgultam, hogy mi lesz reggel. Olivér már 6-kor fel szokott kelni, de ma nem, úgy kellett 3/4 7-kor keltem, és száraz volt minden! Az első pelus mentes éjszaka, szárazra sikeredett:)

 Kíváncsi vagyok a folyatatásra, de bizom benne, hogy így marad. Persze biztos lesznek balesetek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése