2012. szeptember 6., csütörtök

Betegesen

Mondhatom, hogy valami van a levegőben! Több helyen olvasom, hogy torokgyulladással szenvednek a családok. Hát, Olika légcsőgyulladással, de szerencsére már javulóban. Vasárnap délután ébredt, ugatva köhögősen, sírva. Mindjárt nyomattam az ACC 100-at, meg a homeós bogyókból a homeovox tablettát (nálunk ez a bogyi vált be, torokfájásra és a hasonló huncutságokra). A doktornéni hétfőn helyben hagyta ezt, kiegészítve a nurofen 3 napi adagolásával és a C vitamin szedésével. Megkaptuk az óvodába bocsájtó szép üzenetet is, ha minden jól megy, hétfőn már mehet is. Olivér nagyon várja!!! Minden nap reggel indított, hogy menne az óvodába:) 

Közben Miksa is csatlakozott az orrot folyatók és köhögők táborához. Neki nem légcsőgyulladása van szerencsére, betudom az egészet az újbóli fogzásnak. Vele a kedd éjjel volt gáz. Tegnap estére akár egy szögeságyon is el tudtam volna aludni, ülve.. Az éjszaka viszonylagos nyugalomban telt, Miksa is "csak" 3-szor sírt fel. Amúgy elég jól viseli, napközben mosolygós, huncut manó, akinek állandóan folyik az orra. Rettentően fel van háborodva, ha megtörlöm. Csak aludni nem hagyja az orrdugulás. Igaz, most már az is javult! Neki  megy a homeovox és a sambucus nigra  (összetörve, italba)

Már többször éreztem, hogy egy orvos veszett el bennem. Ha valaki köhög, fáj a torka, nem nagyon megyünk orvoshoz, (ha csak nincs láz), mindjárt homeózunk.

Van egy nagyon jó homeós oldal, ha valaki szeretne ilyeneket használni!


HOMEO


Mondjuk szerencsére eddig a két kicsinél még sosem kellett antibiotikum. Azt vettem észre, hogy most már nem írják fel ész nélkül az orvosok. Amikor a Barni küszködött a gégegyulladásokkal (krupp), akkor nyomták neki az antit, pedig mint most látszik, nem is kellett volna. A hörgőtágító az viszont szerintem nem volt rossz. De ezt lehet csak én gondolom...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése