2013. november 12., kedd

Morr

Amikor én még kislány voltam, hímeztem de nem nagyon szerettem. Aztán egy könyvből megtanultam a kötés alapjait. Csodaszép mintákat tudtam kötni egyszerű téglalap alapban, de ha a mintában szaporítani vagy fogyasztani kellett, az mindig botrányosan csúnyára sikeredett. Abba is hagytam.

Most a horgolásba csaptam bele. Az alapokról, tehát a kezdés, szélszem, stb. nagyon jó videók vannak fent a neten. Na és azzal kész is. Na, mondjuk ez nem igaz, pl. karácsony díszek meg poháralátétek videója vagy részletes leírása fent van a neten. De mondjuk egy-egy szép kendő mintájának leírása? Én nem találok, magyarul. Meg nekem egyelőre a leírás kínaiul van, jobban megy, ha látom, mit csinál valaki :) 

Szóval, bosszant, hogy a mindenféle blogokban megmutatják a gyönyörű horgolmányokat, a leírást meg megtartják maguknak.

Most milyen lenne már, ha egy gasztroblogban lenne egy fénykép az elkészült kajáról, hogy nézzétek, micsoda csuda finomat főztem, aztán jóéccakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése