2012. november 22., csütörtök

Betegségek

Mióta Olivér óvodába jár, azóta rendszeresen beteg. Ez a legtöbb kisgyermekes család részére nem újdonság, nekem se az, mert Barninál már egyszer lezongoráztuk. Viszont ő nem volt ilyen sűrűn beteg. Még alig tér vissza Olivér az óvodába, máris köhögve jön haza. Hiába nem viszem én óvodába, amikor beteg és kúrálom ki, ha ugyebár más szülők a kruppos, köhögős, taknyos gyereket meg beviszik. Azon nem vagyok kiakadva, akik dolgoznak, mert tisztában vagyok a mai helyzetekkel. De az, aki otthon van és nem jár el dolgozni, ilyen-olyan okból, az vajon miért viszi a látszólag is beteg gyerekét? Mert így kényelmesebb neki? Hát, köszi!

Olivérnek mindige yg trauma, ha nem mehet óvodába, mert nagyon szereti. Örül, hogy egész nap gyerekekkel van krülvéve és mindeféle klassz dolgokat játszhatnak. Én ehhez kevés voltam már rég, itthon. Lévén nem vagyok egy nagy, leülünk és autózunk, meg hasonlók. A társasjáték az máááás:)

Hála az égnek, a dokink sem egy nagy antibiotikum felíró, eddig Olivér nem is kapott. Homeopátiázunk. Viszont ez sokszor macerás, mert nem szopogatja a cuccot, hanem szétrágja és lenyeli, Miksa meg teában kapja, de így meg nem biztos, hogy annyira hatékony... Viszont valamit tenni kell, hogy ne minden két hetet betegen töltsék. Regisztráltam a Bükki Füvesember egyesületébe és rendeltem tőle teákat. Persze, ezt megvehetném simán a gyógyszertárban is, valószínűleg olcsóbban is, de a plusz, hogy el lehet menni a különféle rendezvényeire, stb.

Ha csak a légúti betegségeknek mondunk búcsút így a télre, már az is nyeremény!:)

Gyuri bácsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése